FESLH. Fira d’Economía Social de L’Hospitalet

Des de la Xarxa d’Economia Social i Solidària de L’Hospitalet, i en col·laboració amb El Trajín, ens plau convidar-vos a la 1a Fira d’ESS a la nostra ciutat

Aquesta Fira busca donar suport a les iniciatives econòmiques incipients i més veteranes del territori que aposten per un altre model de relació, producció i consum, que posi la vida en el centre, ajudant a visibilitzar tots els productes i serveis necessaris per viure segons els principis de l’Economia Social i Solidària: consum i agroecologia, cures, energia, habitatge, finances ètiques i periodisme crític, entre altres.

Aquesta primera edició tindrà lloc el proper divendres 4 d’octubre. Com a espai, hem escollit un dels mercats municipals de L’Hospitalet, ja que els darrers mesos és on s’ha esta treballant desde la XESLH, a través del projecte singular “El Trajín” per posar sobre la taula el necessari d’apostar per un Mercat Social i Popular que s’obri a les comunitats migrants del territori.

D’altra banda, us fem saber que les inscripcions per les expositores ja estan obertes, a través d’aquest formulari i són totalment gratuïtes. Només us demanem que si practiqueu l’Economía Social i Solidària i voleu venir, ens ho comuniqueu abans del 15 de septembre. Animeu-vos! 

Formulari:

https://docs.google.com/forms/d/1S-mJsOGCogB7uIS8AH7OLu8ythvPFY2zRr3Ob6qyPSE/

Qualsevol dubte o consulta, podeu enviar-la al correu: hospitalet@xes.cat

Fins aviat!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà.