I si algú t’ensenyés a decorar la teva roba per a dissenyar-la al teu gust? I si a més, això ho fessis amb tints vegetals que protegissin la naturalesa?
Aquest divendres muntem El Trajín en el mercat de la Florida amb aquest taller de Tints Vegetals en el qual la cooperativa Espai Brotes compartirà com estampar teixits amb diferents dissenys.
El sector de la moda és un en els quals més possibilitat hi ha per a apostar per altres modes d’ús, producció i consum més sostenibles, i l’útil que va resultar el taller de vora de fa setmanes, aprofitem l’arribada de la calor i temps lliure per a explorar altres vies per a recuperar aquesta samarreta o bossa que anaves a llançar i reciclar-la. A més, és una activitat fantàstica per a compartir-la amb la canalla.
Posa-li color a la vida des de l’Economia Social i Solidària i que els propis colors de la naturalesa brillin a la teva roba! Tu et vesteixes, tu decideixes!
T’esperem 🙂
Aquest taller es realitza en col·laboració amb la XESLH